הקפות שניות : גלריה • חודש תשרי והקפות שניות בבית חב"ד חצור הגלילית - מערת המכפלה בחברון החל מהשעה 21:00 הקפות שניות עם חבד, בליווי הזמר מנדי ג'רופי ואמן הקלידים מושמוש, אולם יצחק פתוח.

הקפות שניות בכיכר העיר נתניה עם להקת סרוגים במעמד: הקפות שניות בפתח תקווה, בית הכנסת . ואף הן לכבוד התורה, ולכן יש בהן מצווה. הקפות שניות בכותל בשנה שעברה (צילום: מערת המכפלה בחברון החל מהשעה 21:00 הקפות שניות עם חבד, בליווי הזמר מנדי ג'רופי ואמן הקלידים מושמוש, אולם יצחק פתוח.

והורה מרן הרב קוק זצל . סוכות - ×—×' ×
סוכות - ×—×' ×"מים, שמיני עצרת ושמחת תור×" | לקסיקון לתר×'ות from tarbutil.cet.ac.il
הקפות שניות בכיכר העיר נתניה עם להקת סרוגים במעמד: מערת המכפלה בחברון החל מהשעה 21:00 הקפות שניות עם חבד, בליווי הזמר מנדי ג'רופי ואמן הקלידים מושמוש, אולם יצחק פתוח. סדורי444 תאריך28/09/21 יום שלישי בשעה20:45 כמות כרטיסים שנותרה חינם ותחת התו הירוק. לאחר שבשנה שעברה לא התקיימו הקפות שניות בצל מגבלות הקורונה, נמסר עוד, . הקפות שניות בחסידות ביאלא בני ברק ברחוב ירושלים, עם מקהלת ביאלא והסולן הזמר שמוליק גפנר לצד הקלידן נחמן כהן. על פי מנהג המקובלים מתקופת הארי, יש לקיים הקפות במוצאי 'שמיני עצרת', וקוראים להן 'הקפות שניות'. הקפות שניות בכותל בשנה שעברה (צילום: הקפות שניות בפתח תקווה, בית הכנסת .

הקפות שניות בכיכר העיר נתניה עם להקת סרוגים במעמד:

המחלקה מארגנת את ההקפות השניות המרכזית ברחבת האמפיתיאטרון בתהלוכת ספרי תורה בתזמורת, ברוב עם הדרת מלך במעמד . הקפות שניות בפתח תקווה, בית הכנסת . הקפות שניות בכיכר העיר נתניה עם להקת סרוגים במעמד: הקפות שניות בכותל בשנה שעברה (צילום: הקפות שניות בחסידות ביאלא בני ברק ברחוב ירושלים, עם מקהלת ביאלא והסולן הזמר שמוליק גפנר לצד הקלידן נחמן כהן. חדשות, מוזיקה, וידאו ועדכונים און ליין. מערת המכפלה בחברון החל מהשעה 21:00 הקפות שניות עם חבד, בליווי הזמר מנדי ג'רופי ואמן הקלידים מושמוש, אולם יצחק פתוח. סדורי444 תאריך28/09/21 יום שלישי בשעה20:45 כמות כרטיסים שנותרה חינם ותחת התו הירוק. על פי מנהג המקובלים מתקופת הארי, יש לקיים הקפות במוצאי 'שמיני עצרת', וקוראים להן 'הקפות שניות'. ואף הן לכבוד התורה, ולכן יש בהן מצווה. והורה מרן הרב קוק זצל . לאחר שבשנה שעברה לא התקיימו הקפות שניות בצל מגבלות הקורונה, נמסר עוד, .

הקפות שניות בחסידות ביאלא בני ברק ברחוב ירושלים, עם מקהלת ביאלא והסולן הזמר שמוליק גפנר לצד הקלידן נחמן כהן. הקפות שניות בכיכר העיר נתניה עם להקת סרוגים במעמד: המחלקה מארגנת את ההקפות השניות המרכזית ברחבת האמפיתיאטרון בתהלוכת ספרי תורה בתזמורת, ברוב עם הדרת מלך במעמד . הקפות שניות בפתח תקווה, בית הכנסת . והורה מרן הרב קוק זצל .

המחלקה מארגנת את ההקפות השניות המרכזית ברחבת האמפיתיאטרון בתהלוכת ספרי תורה בתזמורת, ברוב עם הדרת מלך במעמד . ×'ית ×—×'"×
×'ית ×—×'"×" מער×' ראשון לציון - ×'לרי×" - ×—×'ים ומוע×"ים from www.chabadwest.co.il
על פי מנהג המקובלים מתקופת הארי, יש לקיים הקפות במוצאי 'שמיני עצרת', וקוראים להן 'הקפות שניות'. מערת המכפלה בחברון החל מהשעה 21:00 הקפות שניות עם חבד, בליווי הזמר מנדי ג'רופי ואמן הקלידים מושמוש, אולם יצחק פתוח. הקפות שניות בכותל בשנה שעברה (צילום: הקפות שניות בכיכר העיר נתניה עם להקת סרוגים במעמד: הקפות שניות בפתח תקווה, בית הכנסת . הקפות שניות בחסידות ביאלא בני ברק ברחוב ירושלים, עם מקהלת ביאלא והסולן הזמר שמוליק גפנר לצד הקלידן נחמן כהן. לאחר שבשנה שעברה לא התקיימו הקפות שניות בצל מגבלות הקורונה, נמסר עוד, . סדורי444 תאריך28/09/21 יום שלישי בשעה20:45 כמות כרטיסים שנותרה חינם ותחת התו הירוק.

הקפות שניות בפתח תקווה, בית הכנסת .

הקפות שניות בפתח תקווה, בית הכנסת . הקפות שניות בכותל בשנה שעברה (צילום: הקפות שניות בחסידות ביאלא בני ברק ברחוב ירושלים, עם מקהלת ביאלא והסולן הזמר שמוליק גפנר לצד הקלידן נחמן כהן. והורה מרן הרב קוק זצל . ואף הן לכבוד התורה, ולכן יש בהן מצווה. לאחר שבשנה שעברה לא התקיימו הקפות שניות בצל מגבלות הקורונה, נמסר עוד, . חדשות, מוזיקה, וידאו ועדכונים און ליין. על פי מנהג המקובלים מתקופת הארי, יש לקיים הקפות במוצאי 'שמיני עצרת', וקוראים להן 'הקפות שניות'. המחלקה מארגנת את ההקפות השניות המרכזית ברחבת האמפיתיאטרון בתהלוכת ספרי תורה בתזמורת, ברוב עם הדרת מלך במעמד . מערת המכפלה בחברון החל מהשעה 21:00 הקפות שניות עם חבד, בליווי הזמר מנדי ג'רופי ואמן הקלידים מושמוש, אולם יצחק פתוח. הקפות שניות בכיכר העיר נתניה עם להקת סרוגים במעמד: סדורי444 תאריך28/09/21 יום שלישי בשעה20:45 כמות כרטיסים שנותרה חינם ותחת התו הירוק.

לאחר שבשנה שעברה לא התקיימו הקפות שניות בצל מגבלות הקורונה, נמסר עוד, . סדורי444 תאריך28/09/21 יום שלישי בשעה20:45 כמות כרטיסים שנותרה חינם ותחת התו הירוק. ואף הן לכבוד התורה, ולכן יש בהן מצווה. חדשות, מוזיקה, וידאו ועדכונים און ליין. הקפות שניות בכיכר העיר נתניה עם להקת סרוגים במעמד:

לאחר שבשנה שעברה לא התקיימו הקפות שניות בצל מגבלות הקורונה, נמסר עוד, . אלפי חסי×
אלפי חסי×"×™ ×"ושינסקיא ×'×"קפות שניות | ל×"עת from ladaat.co
חדשות, מוזיקה, וידאו ועדכונים און ליין. הקפות שניות בכיכר העיר נתניה עם להקת סרוגים במעמד: המחלקה מארגנת את ההקפות השניות המרכזית ברחבת האמפיתיאטרון בתהלוכת ספרי תורה בתזמורת, ברוב עם הדרת מלך במעמד . על פי מנהג המקובלים מתקופת הארי, יש לקיים הקפות במוצאי 'שמיני עצרת', וקוראים להן 'הקפות שניות'. הקפות שניות בכותל בשנה שעברה (צילום: סדורי444 תאריך28/09/21 יום שלישי בשעה20:45 כמות כרטיסים שנותרה חינם ותחת התו הירוק. הקפות שניות בחסידות ביאלא בני ברק ברחוב ירושלים, עם מקהלת ביאלא והסולן הזמר שמוליק גפנר לצד הקלידן נחמן כהן. מערת המכפלה בחברון החל מהשעה 21:00 הקפות שניות עם חבד, בליווי הזמר מנדי ג'רופי ואמן הקלידים מושמוש, אולם יצחק פתוח.

מערת המכפלה בחברון החל מהשעה 21:00 הקפות שניות עם חבד, בליווי הזמר מנדי ג'רופי ואמן הקלידים מושמוש, אולם יצחק פתוח.

הקפות שניות בכיכר העיר נתניה עם להקת סרוגים במעמד: והורה מרן הרב קוק זצל . הקפות שניות בפתח תקווה, בית הכנסת . הקפות שניות בכותל בשנה שעברה (צילום: מערת המכפלה בחברון החל מהשעה 21:00 הקפות שניות עם חבד, בליווי הזמר מנדי ג'רופי ואמן הקלידים מושמוש, אולם יצחק פתוח. הקפות שניות בחסידות ביאלא בני ברק ברחוב ירושלים, עם מקהלת ביאלא והסולן הזמר שמוליק גפנר לצד הקלידן נחמן כהן. סדורי444 תאריך28/09/21 יום שלישי בשעה20:45 כמות כרטיסים שנותרה חינם ותחת התו הירוק. לאחר שבשנה שעברה לא התקיימו הקפות שניות בצל מגבלות הקורונה, נמסר עוד, . המחלקה מארגנת את ההקפות השניות המרכזית ברחבת האמפיתיאטרון בתהלוכת ספרי תורה בתזמורת, ברוב עם הדרת מלך במעמד . חדשות, מוזיקה, וידאו ועדכונים און ליין. על פי מנהג המקובלים מתקופת הארי, יש לקיים הקפות במוצאי 'שמיני עצרת', וקוראים להן 'הקפות שניות'. ואף הן לכבוד התורה, ולכן יש בהן מצווה.

הקפות שניות : ×'לרי×" • חו×"ש תשרי ו×"קפות שניות ×'×'ית ×—×'"×" חצור ×"×'לילית - מערת המכפלה בחברון החל מהשעה 21:00 הקפות שניות עם חבד, בליווי הזמר מנדי ג'רופי ואמן הקלידים מושמוש, אולם יצחק פתוח.. הקפות שניות בכותל בשנה שעברה (צילום: על פי מנהג המקובלים מתקופת הארי, יש לקיים הקפות במוצאי 'שמיני עצרת', וקוראים להן 'הקפות שניות'. הקפות שניות בפתח תקווה, בית הכנסת . סדורי444 תאריך28/09/21 יום שלישי בשעה20:45 כמות כרטיסים שנותרה חינם ותחת התו הירוק. חדשות, מוזיקה, וידאו ועדכונים און ליין.